سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
سنجان

حوزه/ خداوند متعال می‌فرماید: من شریک خوبی هستم اگر کسی کاری را خالص انجام دهد من سهم خود را از این شراکت به او می بخشم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست اخلاقی با حضور حجت الاسلام میر عبدالعظیم گلدوست امام جمعه سنجان استان مرکزی در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام گلدوست در این نشست بیان کرد: یکی از راه های پیشگیری از سقوط در ورطه گناه نیت انسان است که باید برای رضای خدا و خالص باشد زیرا همه ما در معرض اغوای شیطان هستیم.

وی ادامه داد: اگر انسان حقیقتاً به این درک برسد که وجودش و هر آنچه دارد از آن خداوند است، خدای متعال بهترین صلوات ها و رحمت های خود را بر او نازل می‌کند.

امام جمعه سنجان تصریح کرد: انسان می تواند با اخلاص جلوی گناه را بگیرد، خداوند بارها در قرآن فرموده اند که در این راه به مخلصین کمک می کند.

وی به روایتی از حضرت زهرا (س) اشاره کرد که گفت: حضرت می فرماید هرکس عبادت خالص خود را به سوی خدا بالا فرستد خداوند به سوی او بهترین مصلحتها را نازل می‌کند. خداوند متعال می‌فرماید: من شریک خوبی هستم اگر کسی کاری را خالص انجام دهد من سهم خود را از این شراکت به او می بخشم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha